2 jan. 2009

:)

Jag städade rätt mycket igår, så på utsidan är det fint i mitt rum nu. Idag tänke jag göra en nyårsrensning, slänga/göra mig av med saker jag inte behöver. Rensa alla pappershögar och anda samlingshögar.
Det känns som en bra start på året, att få ordning på allting. :)

Jag ska även börja göra en lista på saker jag faktiskt behöver, men inte har.
Och så en lista över saker jag vill göra under året, t ex en ambitiös almanacka till 2010. :)
Det är härligt att ha planer..

Jag har börjat fylla i min femårs-kalender nu också. :) Jag hoppas verkligen jag inte slappar med den, för det vore kul om fem år att gå igenom lite, se hur saker och ting har förändrats. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en riktigt bra start på det nya året faktiskt^^
Det där med städning har jag börjatpå jag också, samt lite rensning under tiden..:P Gott nytt år på dig^^