13 jan. 2009

Sthlm, here I come!

Nu har dagen äntligen kommit- idag åker jag till Stockholm!
Tåget avgår 20.42, om över nio timmar, och jag är sjukligt rastlös. Vad ska jag göra för att fördriva tiden? Jag har försökt sova- men vaknade kl 7.. -.-
Ännu ett pussel kanske, haha. ^^ Det är utmärkt tidsfördriv faktiskt, satt fastklistrad här i dem 5-6 timmarna det tog med förra pusslet.

Min rastlöshet och väntan har gjort underverk för min sovrytm dock, jag har somnat varje kväll som vanligt vid.. ja mellan 23- 01, och ändå vaknat tidigt varje dag senaste veckan. :)

Jag hoppas på trevliga dagar i sthlm, jag är övertygad om att det kommer vara underbart. :D

(Förresten stannar jag bara till söndag, fick veta igår att Historia-kursen börjar på måndag. Skitspel. )

1 kommentar:

Tobbe sa...

Jag måste säga att det är glädjefullt att veta att du snabbt kommer tillbaka hit. Jag förstår inte vad Stockholm har, som inte vi själva har i en bättre version. Men men, det är aldrig fel att komma ut och röra lite på sig. Men du kommer väl knappast till sthlm förrän vid 1-tiden i natt då?

Hur som helst, ha det BÄST!