18 mars 2009

God... eh, förmiddag

Idag blir en bra dag, det känner jag på mig. Jag vaknade en stund innan väckarklockan skulle sätta igång sin irriterande melodi, tog ett skönt bad och åt en god frukost. Snart ska jag iväg mot skolan, köpa frukt och hämta mitt ID-kort. ^^
Först måste jag dock hoppas på att mitt te mjukar upp rivjärnet i min hals.

Idag ska jag läsa lite i en bok som jag ska lämna tillbaka idag/imorgon. Den är förmodligen tämligen ointressant, men jag känner mig skyldig att ta en titt i den i alla fall.
Jag köpte två böcker i veckan också, jag älskar bokrea;
- Prismas stora bok om mytologi
- Fantasy encyclopedia av Judy Allen
Fick några böcker när jag fyllde år också, så nu har jag massor med kul att läsa.
På tal om det, så måste jag ju berätta att jag fick ett presentkort till Ikea också, tjoho! Här ska shoppas. =) Denna gången ska jag nog faktiskt fixa lite ordentliga före-och efterbilder på mitt rum när jag gör om här.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Jag önskar verkligen att man enkelt kunde ordna fint i sitt rum. Men av erfarenhet vet jag att gräset alltid är grönare på den andra sidan, man kan helt enkelt inte bli nöjd.

Jag ser fram emot att se rum-förändringen i bilder! Jag kan behöva inspiration för att bättre tänka ut idéer till mitt rum...