3 mars 2009

Nio dagar kvar

Dagen närmar sig!
Och pressen blir större.
Jag kommer få besök från stockholm 12e mars (då jag fyller 20), och kommer ju inte kunna sitta och plugga hela tiden då. Måste hinna läsa så mycket som möjligt fram till dess så jag slipper stressa över det!

Mitt självexperiment går relativt bra. Jag har följt mina dagliga morgonrutiner iaf, även om jag kanske inte har gått upp så tidigt som jag planerat. Datorn är svår att hålla sig ifrån, jag får jobba på det! ^^
Men jag kan ju avslöja att när ambitionen håller sig uppe så känner jag mig faktiskt... duktigare. Och piggare. Mindre stressad. Det hjälper mycket att ha ett schema att gå efter, iaf för mig. Självklart passar det inte alla. :)
Nu är det dags att stänga av här, och läsa igenom materialet till morgondagens lektion... Hejdå! :D

1 kommentar:

Tobbe sa...

Din självdisciplin är läskigt stark! Det är en allmänt känd regel att man inte stänger av datorn förrän minst 2 timmar har passerat sedan man först yttrade "nu är det dags att stänga av här".