27 juni 2009

Don't worry- be happy (?)

Här sitter jag, full av spänning och förväntan. Om fyra dagar ska jag påbörja min resa mot Åbo i Finland. På onsdag åker jag tåg till hufvudstaden där jag ska tillbringa natten på hotell (spännande, kan inte minnas senast jag sov på hotell!) och morgonen därpå checkar jag in på Stena Line och är framme i Finland den kvällen.
Det blir första gången jag åker iväg såhär långt själv, så är ganska nervös över alla smådetaljer som att checka in på båten och växla till euro osv.
Men en sak i taget, så ska det nog gå bra.

För övrigt kan jag upplysa er om att plan A för hösten sket sig, så jag får nöja mig med plan B. Har någon ett jobb till mig? ^^

Känns som att jag inte har jättetur med allting nu, och jag behöver nog en paus från allt så jag kan ta i med nya krafter sen.
Jag har inte glömt hur välbehövliga sommarloven var när man gick i skolan, så en liten semester är inte helt fel. :)

"Just fucking smile"

Inga kommentarer: