22 sep. 2009

Trodde jag ja!

Fullt upp med tvättstuga och plugg idag. Är lika trött idag som igår, förstår inte varför. Vi skyller på det dåliga vädret. :P
Blir ingen sömnad ikväll hur som helst, utan jobbar fortfarande på med finskan. Tog just ett långt, härligt bad för att komma ifrån lite. Handla något ikväll kanske, om nom nom. :D

Imorgon, däremot, ska jag sätta mig och fundera på hur jag enklast syr ihop det på snyggaste möjliga sätt. : D

Jag tänkte förresten börja med korsstygn så småningom, när jag känner att jag har tid för det. Måste införskaffa mig lite material först också. :)
Här är ett exempel på hur det kan se ut med korsstygn:


Så det är samma slags stil på hur motiven ser ut som på mitt lapptäcke, men det är lättare att göra mer avancerade mönster eftersom man inte behöver tygbitar stora nog att kunna sy ihop dem. ^_^

Inga kommentarer: