30 jan. 2009

Ingentinget och alltinget

Jag har inte mycket att dela med mig av idag. Sitter och läser och antecknar, fortfarande är det nordens historia som gäller. Föga underhållande.
Jag tar små pauser hela tiden, vilket gör att det tar otroooligt lång tid.
Självdisciplin, vart är du när jag behöver dig?!
Jag behöver fler mutor. xD Choklad, vart är den när jag behöver det?!
Själva tanken på att kanske jag borde gå och köpa en bit är distraherande. Usch.
Går jag och köper en bit choklad, så kommer själva chokladen vara distraherande.

Det är inte lätt när det är svårt! ^^

1 kommentar:

Tobbe sa...

Choklad. Dack! Ag är förskyld och kan inde äda choklad, efdersom det får mig att hosda. Men nu gav du mig rikdig absdinens efder det bruna guldet. Så, för min skull, se dill att äda choklad medans du kan! Ingen läxa i världen kan väl vara mer värdefull än ett äkta marabou-tillfälle?!?