24 feb. 2009

Bloggpanik

"Aldrig har så många med så lite att säga skrivit så mycket för så få."
Dagens P.S. i GP. ;)

Idag ska jag kika på sommarkurser! Jag har bestämt mig för en som jag ska söka, men det är bara 7,5 poäng. 22, 5 ska jag MAX läsa, men 15 vore okej också. Det är ju halvtid. :) (Nu läser jag 45)

Nu ska jag iväg till Ica, och kika på deras bokrea! Tjoho

Tre timmar senare
Bokrean i Ica är tittad på.. Hittade flera kul böcker, men ska nog bokshoppa i stan imorgon istället! Jag köpte frukt dock, gjorde en lite fruktsallad till lunch. :) Mums!

Jag har suttit och kikat igenom alla sommarkurser på distans nu, och jag hittade 25 kurser jag kunde tänka mig vore kul att läsa. Man fick visst söka max 20, så efter lite fundileringar och moget övervägande så skickade jag iväg 16 alternativ. :)

1 kommentar:

Tobbe sa...

Åh, vilka kurser förutom skrivandet är du mest sugen på?