19 feb. 2009

Oh fläskiga fontanell

Jag såg ett citat från liftarens guide till galaxen. Bra bok. Han skriver bra, den där Douglas Adams. Snart vill jag läsa lite skönlitteratur!

Vissa dagar känner jag att jag har tappat min utförsgåva. När jag ser tillbaka på texter jag skrivit för länge sedan så är dem verkligen förträffliga!
Nu är det understundom lygens att få fram något vettigt alls!
För mitt vidkommande gör det inte så mycket, men jag vill ju kunna amusera mina kära läsare, även om ni är få. :) (Få men värdefulla! :D )
Jag vill att ni ska erfara att jag gör furor ur egen fatabur, jag vill ta er med storm och låta er lämna min blogg med blott ett enda.. wow.
Kreti och pleti kan dock se att det jag skrivit det senaste är totalt ointressant. Till och med jag förstår det. Därför tillråder jag er allihop -i korus- (ståtlig som gemene man) att ta till harvärjan pronto!
Jag hoppas ni begriper schäsen.
Till yttermera visso kan jag ju säga att det var lygens att visa lejonklo här idag... Jag känner mig rätt på kneken.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Att låta dig utföra ännu mera läsande skulle vara direkt skadligt. Ett allmänt känt begrepp är ju att bildmänniskor i regel har svårt att använda ord. Du är uppenbart det beryktade undantaget som bekräftar regeln!