17 sep. 2009

Sådär ja :)

Idag fick jag klart alla svarta tygbitar. :) Nu ska jag snart börja sy, så snart jag har skurit ut lite av de första tre färgerna. Det blir möjligtvis nästa vecka, eftersom jag måste plugga en del.
Känns härligt att ha kört igång igen i alla fall!

Hade tid på jobbcenter hos arbetsförmedlingen idag. Jag har fasat inför besöket men det visade sig ha varit i onödan. Faktum är att det gick riktigt bra och var givande (helt otroligt, jag vet). Jag fick bra tips och information. Det var motiverande och upplyftande, och lite av en skjuts iväg mot arbetssökandet och skolletandet.





Tjoho. Här ser ni 650 tygbitar. Inte illa va? ^^

1 kommentar:

Tobbe sa...

Vad glatt att höra om positiva känslor efter möte hos a-f! Såna vill jag också uppleva...
Trots plugg verkar du jobba på ordentligt med mästerverket! Ska verkligen bli kul att se resultatet. Men givetvis är ju resan ofta mer givande än målet, och det är kul att se hur ditt projekt fortskrider. Jag fortsätter heja på dig!