14 jan. 2010

Uppdatering

Nu när jag ändå sitter här (inte vid min dator ;P) och har kollat mail etc tänkte jag uppdatera lite.
So far, so good. Igår ägnade jag en kul kväll i stan med Tobbe, tack för det. :D Alltid härligt att skratta käkarna ur led. ^^
Jag vaknade 9 igår och gick upp, rätt otroligt för att vara jag. Men det är ungefär den tiden jag trivs med att gå upp, så det var bra. Jag hade svårt att somna igår kväll dock, hade huvudvärk och kände mig stressad. Vaknade flera gånger under natten och sov för länge. Det känns på något sätt "stressande" att inte ha möjligheten att vara inloggad på msn osv, men det går förhoppningsvis över. Det är ju det som är hela tanken- jag måste inte vara tillgänglig hela tiden.

För övrigt är snön vacker.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Tack själv. Ditt sällskap är alltid värmande!
Det är förbaskat kul att läsa om ditt projekt! Jag skulle nog också ha svårt för att hålla mig borta från internetaktiviteter..