4 sep. 2010

Stressad

Nu är det massor på gång som sagt. Har en svårförklarad känsla i kroppen som gör det svårt för mig att koppla av. Känns som att jag har massor att göra, och jag är övertygad om att något kommer gå fel eller att jag glömmer av något.
En dag i taget - så kanske det går bra.

Idag började jag med kursen. (Fotografi - Visuell kommunikation)
Läste ikapp i forumet, tittade på första lektionen. Längtar efter min kurslitteratur som ska komma nästa vecka! Det verkar riktigt inspirerande och jag har ägnat en del av dagen åt att rensa och sortera bland mina bilder.

Skulle mest av allt behöva en ordentlig motivationskick som vanligt, men det är svårt att ta en dag i sänder när jag allra helst skulle vilja hoppa fram två månader i tiden.

Resten av kvällen ska jag ägna åt lite bildfixande, sedan läsning i sängen innan jag somnar.
Godnatt!

Inga kommentarer: