11 sep. 2010

Sjuk

Har blivit sjuk på riktigt nu, vilket jag hoppas är bra - kanske kan bli frisk på riktigt också, istället för att vara halvförkyld i två veckor.

Jag fick hem min kurslitteratur i veckan: Phaidons The photography book och Konsten att ta vinnande bilder av Göran Segeholm. Har läst och kikat en del på bilder och jag kan konstatera att det är två riktigt fina och intressanta böcker som kommer trivas i min ägo länge.
Jag har lyckats ta det lugnt med kursen. Fick till och med stränga order av min tandläkare idag att ta det lugnt och inte stressa så mycket. Jag måste verkligen försöka att inte ta på mig för mycket och låta mig själv ha tid då jag bara gör ingenting alls.

Tandläkarbesöket gick ju fint också. Det var mitt sista avgiftsfria (iaf inbokade) besök, och nästa år börjar jag alltså betala. Fick hamna i första premiegruppen som är den billigaste, och nu hade jag inte ens en antydan till hål! Dessutom fick jag en biobiljett och gratisprover på tandkräm, munskölj och olika tuggummin. :)

För övrigt så finns det inte mycket att uppdatera om, det är ju på gång massor, men inget händer riktigt än. Men snart!

Som avslutning, en bild jag faktiskt är nöjd med.


PS! Såg i min femårsdagbok att det är precis ett år sedan jag ändra look här på bloggen. :D Trivs fortfarande med hur det ser ut. ^^

Inga kommentarer: