3 okt. 2010

Dagarna går fruktansvärt segt nu. Det känns bara som en lång väntan, och tiden går så långsamt.
Jag räknar ner dagarna till flytten. Snart är det dags att välja färg och tapeter. Och att shoppa mer saker. Listorna är nästan färdiga. En måste ha-lista, en behöver ha sedan-lista och en önskelista.
Snart är det dags att börja packa ihop alla saker. Och kanske rensa lite till, jag vill inte fylla min lägenhet med onödiga saker!

Ännu mer snart är det dock dags för resan till Budapest som nu är bokad. Det kommer få tiden att gå så mycket fortare i en hel vecka, och jag hoppas verkligen att dagarna där kommer bli härliga.
Under tiden jag är i Budapest kommer även en vinnare utses. En vinnare i en tävling jag har deltagit i, och jag hoppashoppas att jag vinner något. :) Ytterligare något att se fram emot..

Vidare är det väl bara att försöka fördriva tiden bäst det går. Jag har ju kursen. Och böckerna. Och allt annat, som det trots allt känns som att jag inte hinner med.

Inga kommentarer: