13 maj 2009

Blaha, blaha

Jag har vart borta aaaaalldeles för länge nu. Jag har haft lite för mig. Eller egentligen inte. Jag har haft för mycket i huvudet i alla fall.
Nu också egentligen. Jag väntar på ett högst fröjdefullt telefonsamtal, från en allra högst bedårande person, så jag försöker fördriva tiden. ^^
Jag har raidat ikväll, vi clearade naxxramas hyfsat bra. (Förlåt, ni som inte fattar vad jag snackar om..) Har inmundigat OLWs ost och lök hjärtan, dem är grymt goda! Nog för att jag tryckte i mig dem i ren ilska när jag blev skitstressad för att det var fel på nätet och jag DCade hela tiden, men ja... usch vad jag är sur på min dator.

Sedan sist har jag också hunnit få besök från stockholm, ätit klubbor, firat valborg genom att fjortisdricka i en park, grilla, shoppa, läsa, gå på lektioner, köpt Hayao Miyazakis DVDbox och tittat på Tonari No Totoro två gånger. Och så...

Oh. telefonsamtal. =) återkommer!

Inga kommentarer: