29 maj 2009

Blaha-dag

Senaste dagarna har jag skickat massa post, kollat viktiga datum och papper, betalat räkning och sökt utbildning. Känner mig lite duktig, men hemtentan står kvar på listan.
Jag har som vanligt pratat en massa i telefon, sett animefilm (Det levande slottet igen..Underbar film) och bakat lite. Misslyckade muffins och lyckad kladdkaka.
Idag har jag dock bara legat i sängen. Ibland får man ha dagar då man är totalt oambitiös, i alla fall om man är kvinna. Det är vår rättighet, med de medfödda bekymmer vi har. Ha- HA!

Och imorgon får jag besök. Jag är gladgladglad. Och kanske lite kär. ^_^ :D

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh, är det inte Miyazaki som gjort det levande slottet? Den har jag velat se ett tag nu ^^

Sanna-Maria sa...

yepp det är Miyazaki :) har köpt en box med 4 av hans filmer. Vi kan se nån gång :D

Tobbe sa...

Vad glad jag är för din skull! Utbildningar, lyckad kladdkaka, oambitiösa dagar, filmtittande, och eventuellt lite kärlek? Det låter UNDERBART!