17 maj 2010

Sommarlängtan!


Det finns mycket jag skulle vilja ägna sommaren åt.
Och det skulle jag kunna drömma fint och länge om.
Men jag tänker mer på vilka människor jag vill vara med.

Jag vill vara med min kära familj, trots att ni ibland går mig på nerverna. Och min Tobbe, som ännu inte har börjat gå mig på nerverna, men älskling, vi kommer nog ha våra duster snart vi också. ;) Och mina vänner som jag ägnar alldeles för lite tid åt.
Trots att jag är som jag är, så älskar jag faktiskt er allihop. ^_^

Vädret är inte så viktigt, även om jag vill paddla och sola och äta halvsmält glass i solen.
Och snurra runtrunt och falla på ängar.
Och allt annat fröjdefullt man gör på sommaren. När solen skiner.

Jag längtar efter en sommar med er!

1 kommentar:

Tobbe sa...

Detta kommer bli en fantastisk sommar! Åh, jag längtar! Jag superälskar bilden. Helt underbar! Att få dela sommaren med dig låter som en dröm!